Saturday, May 22, 2010

Sahur a.k.a farewell

Sedih...sedih....itu jela yang dapat aku ungkapkan...bukan ape..selama aku berhijarah di KL, diorang jela kekawan aku yang selalu menghiburkan aku...yang selalu ajak aku meronggeng..hehehe. Tapi aku terpakse meninggalkan mereka semua disebabkan aku meresignkan diri aku dengan Petronas Dagangan Berhad..setelah 3 tahun 7 bulan aku berkhidmat di sana. Aku dapat job baru di kampung halaman aku iaitu kelantan...so, aku terpaksa meninggalakan KL..aku resign mase tu bulan pose..so, my prens buat la sahur a.k.a farewell untuk aku..memang terharu+sedih gile la mase tu...sampai aku nangis sebab sedih nak tinggalkan kekawan aku yang baik sangat dengan aku...Dila, Jamek, Meon, KP, Amru, Linda, Endut, Zul..thanks ya for the lovely sahur..love uols!!



Acara penyampaian hadiah...(^^)





Eh eh..hadiah lagi..banyak dapat hadiah..besday pun tak dapat hadiah byk camni.. hehehe




Posing punye posing..nasib baik tak terlepas waktu imsak.hehe



Posing lagiii....


No comments:

Post a Comment